Reklamacije i prigovori
Ako niste zadovoljni naručenim proizvodima možete ih vratiti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. U tom slučaju kontaktirat ćemo vas vezano za povrat robe i vraćanje uplaćenog iznosa natrag na vaš račun.
U skladu s najboljom i poštenom poslovnom praksom, te sukladno čl. 10. st. Zakona o zaštiti potrošača, molimo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu poslati putem e-maila na foreveralive1313@gmail.comPrilikom podnošenja prigovora koji nije upućen elektroničkom poštom bitno je navesti točne podatke o svom imenu i prezimenu te adresi kako bi Nakladnik bio u mogućnosti dostaviti potrošaču potvrdu o primitku pisanog prigovora te odgovor na pisani prigovor u zakonskom roku od 15 dana.
Ukoliko je kupac pravna osoba, na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Općim uvjetima poslovanja i Zakonom o zaštiti potrošača.
Zamjena i povrat
Ako niste zadovoljni naručenim proizvodima možete ih vratiti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. U tom slučaju kontaktirat ćemo vas vezano za povrat robe i vraćanje uplaćenog iznosa natrag na vaš račun.
Ukoliko ste kupili i preuzeli proizvod s materijalnim nedostacima imate pravo na zamjenu.
Nakladnik je odgovaran za materijalne nedostatke proizvoda.
Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku ovlašten je:
- zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka,
- zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka,
- zahtijevati razmjerno sniženje cijene,
- izjaviti da raskida ugovor.